MongoliaModel pengubah kawalanApakah kaedah pra-pemasangan di laman web

  • masa pelepasan:2022-08-25 11:51:35
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:550
  • Penerangan pantas:

    Mongolia,Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan

Kandungan artikel

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.

MongoliaPemilihan akan dilakukan mengikut ciri-ciri muatan kuasa. Terdapat banyak jenis muatan kuasa, pengubah jenis kering kelas H patut dilaksanakan. Jika aras kesan piawai muatan kuasa melebihi kV. Penukar jenis kering akan diletakkan dengan lem resin epoksi.

Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:

KishiIn order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.

Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.


MongoliaModel pengubah kawalanApakah kaedah pra-pemasangan di laman web



Jika anda mahu memeriksa serat karbon yang diaktifkan untuk penutup gantung, pertama-tama keluarkan lengan anti-air tenaga rendah dan tombol kuasa penukar muatan, kemudian turunkan bolt penutup lonceng untuk penutup besar, perlahan-lahan menggantung tali wayar besi galvanized dengan berat jaring yang mencukupi pada cincin telinga yang biasanya digunakan, memakai pusingan besi dari atas ke bawah dalam lubang skru sekeliling, dan menghitung ruang dan spesifikasi untuk pemasangan semula mudah. Pada masa yang sama, angin kabel akan ditambah di semua sisi untuk memastikan bahawa tubuh antarabangsa inti tidak akan rosak selama keseluruhan proses angkat. Selepas angkat untuk mm, hentikan angkat, stabilkan tutup lonceng, dan periksa kapasitas bearing inti angkat, pusat graviti dan Jack. Selepas segala-galanya adalah normal, angkat lagi sehingga tutup lonceng melebihi tinggi relatif tubuh, dan putar grannya untuk meletakkan tutup lonceng pada skid bersih.

Apabila bahan pengasingan peralatan elektrik terlalu panas,MongoliaPerbezaan antara pengubah penyesuaian dan pengubah kuasa, gas sekeliling akan menyebabkan sejenis bau. Bau seperti ini boleh dibau oleh staf patrol biasa. Apabila anda mencium bau seperti itu semasa pemeriksaan biasa,MongoliaTiada kehilangan muatan pengubah jenis kering, anda perlu memeriksa dengan hati-hati peralatan dan bahagian sehingga anda mengetahui sebab.

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Jabatan KualitikV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.

Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.


MongoliaModel pengubah kawalanApakah kaedah pra-pemasangan di laman web



Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time,MongoliaPengubah terjun minyak 3000, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, minyak dengan dasar yang sama, tanda yang sama dan jenis aditif yang sama dijangka mempunyai kesan yang lebih kuat. Karakteristik minyak tidak boleh lebih rendah daripada minyak dalam peralatan mekanik. Apabila minyak baru yang tersisa kurang dari %, umumnya tiada masalah. Bagaimanapun, jika terdapat jumlah besar minyak yang tersisa, analisis kromatografik minyak dan ujian tekanan akan dilakukan sebelum jenis minyak untuk memastikan tiada noda minyak, melaksanakan precipitation, dan nilai asid dan kehilangan dielektrik tidak boleh melebihi minyak dalam mesin dan peralatan.

Sebelum tiada kesan muatan ditutup, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar, dan sirkuit isyarat data relay kenderaan uap akan disambung secara sementara dengan sirkuit tarik-masuk.

MongoliaFuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

MongoliaMaklumat produk lain
  • HanshanJembatan pengangkutan gudangSoalan Lazim

    HanshanJembatan pengangkutan gudangSoalan Lazim

  • HanshanPlatform mengangkat secara keseluruhanArah pengembangan karbon rendah

    HanshanPlatform mengangkat secara keseluruhanArah pengembangan karbon rendah

  • HanshanLif kecil rumah tangga suaiApakah syarat untuk pemasangan

    HanshanLif kecil rumah tangga suaiApakah syarat untuk pemasangan

  • Bandar ChangshaBerapa banyak muatan pengubah jenis kering yang dibenarkanBagaimana mengekalkan 19102

    Bandar ChangshaBerapa banyak muatan pengubah jenis kering yang dibenarkanBagaimana mengekalkan 19102

  • LumiaPlatform angkat hidraulikTawaran hari ini

    LumiaPlatform angkat hidraulikTawaran hari ini

  • LumiaJembatan naik bimbitApa kelebihannya

    LumiaJembatan naik bimbitApa kelebihannya

  • YongjiJembatan pengangkutan khususAnalisis teknologi perforasi

    YongjiJembatan pengangkutan khususAnalisis teknologi perforasi

  • YongjiPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterPersekitaran pembangunan ekonomi

    YongjiPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterPersekitaran pembangunan ekonomi

  • segera:Peringatan: Maklumat MongoliaModel pengubah kawalanApakah kaedah pra-pemasangan di laman web memberi anda MongoliaModel pengubah kawalanApakah kaedah pra-pemasangan di laman web oleh syarikat kami, perkhidmatan MongoliaModel pengubah kawalanApakah kaedah pra-pemasangan di laman web dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MongoliaModel pengubah kawalanApakah kaedah pra-pemasangan di laman web, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MongoliaModel pengubah kawalanApakah kaedah pra-pemasangan di laman web. MongoliaModel pengubah kawalanApakah kaedah pra-pemasangan di laman web di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MongoliaModel pengubah kawalanApakah kaedah pra-pemasangan di laman web, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!